Endeløs kjærlighet

kr 279,00

Bokklubbpris kr 228,00

Med dyp innsikt og hjertevarme, er Endeløs kjærlighet både en intellektuell og følelsesmessig reise som gir større forståelse av Guds karakter og evighetens gave. I denne boken vil du møte Gud som en virkelig person med endeløs kjærlighet og omsorg. Gjennom bokens kapitler vil du føle det som at noen har tatt deg i hånden og ledet deg inn i Guds hjerte. Og når du er der vil du kjenne at du er gjenstand for hans kjærlighet.
Ty Gibson viser at det evige liv dreier seg om mer enn klisjeene om harper, skyer, gater av gull og perleporter. Det evige liv handler om forholdet til en kjærlighet til Gud som blir stadig dypere og et vennskap med Gud som blir stadig tettere. Med dette som bakgrunn får doktriner som treenigheten, skapelsen, syndefallet, inkarnasjonen, korset og andre viktige sannheter en skjønnhet og rikdom som for alltid vil endre ditt syn på frelsen. Store bibelske sannheter som ofte fremstilles som tørre fakta, beskrives i denne boken for å gi oss viktig innsikt i Guds karakter.

Endeløs kjærlighet

  • Varenummer: 3521
  • ISBN: 9788270075157
  • Forfatter: Gibson, Ty
  • Oversetter: Fredheim, Egil
  • Sideantall: 243
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Utgivelsesår: 2022
  • Produsent: Norsk Bokforlag
  • Antall på lager: 25+ (Sist sjekket 28.04.2024 kl 21:45)

Om forfatteren:

Ty Gibson er pastor, og taler/leder for Light Bearers, en organisasjon som har til hensikt å vise skjønnheten i Guds karakter. En del av denne virksomheten er ARISE, et program som tar sikte på å hjelpe enhver til å bli disipler. Ty Gibson er en ettertraktet taler med et budskap som utfordrer tankene og beveger hjertene. Grunnlaget for all hans bibelundervisning er Guds aldri sviktende kjærlighet. Ty og hans kone Sue har tre voksne barn og to barnebarn.

Del dette produktet på Facebook: